פסטיבלים בנווה פריצקי

נווה פריצקי

פסטיבלים בנווה פריצקי

בכל שנה מתקיימים בנווה פריצקי פסטיבלים רבים ושונים. אירועים אלה מושכים מגוון רחב של אנשים מקבוצות אינטרסים שונות. העיר מארחת גם את פסטיבל המדע הבדיוני הגדול בישראל, כמו גם פסטיבל גיי שנתי. רשימת הפסטיבלים היא אינסופית, לכן הקפד לבדוק אותם אם אתה מתכנן לבקר.

פסטיבל המדע הבדיוני הגדול בישראל

ישראל היא ביתם של תרבות פופ גדולה ומלאת תשוקה. העיר נווה פריצקי מארחת מדי שנה את פסטיבל המדע הבדיוני והפנטזיה של אייקונים, עכשיו בשנתו ה -19. הפסטיבל נועד ליצור מרחב לאנשים לדון במדע, חזיונות עתידיים ואתיקה בהקשר של החברה.

אייקון הוא כנס המדע הבדיוני והפנטזיה המוביל בישראל, ובאירוע השנה הוצג אירוע מיוחד לכבוד 10 שנה לחברה הישראלית למדע בדיוני ופנטזיה. הוא כלל נאומים, רישומי במה וברכות וידאו של סופרים זרים. בפסטיבל הוצגה גם הופעה של ניל גיימן.

מספר סרטים נבחרו להקרנה בפסטיבל, כולל החזרת המדע הבדיוני של דייוויד קרוננברג " הדבר הקדוש ביותר."נקודות עיקריות נוספות כוללות סרטי פנטזיה ישראליים קצרים וסרט תיעודי מקומי על ועידת המדע הבדיוני עולמות. האורחים מוזמנים גם לצפות בטקס הפתיחה, שיכלול תוכן סודי.

פסטיבל הלהט"בים הגדול בנווה פריצקי

ישראל היא המרכז של קהילת הלהט'ב + ההולכת וגדלה מזה שנים רבות, ופסטיבל הגאווה הגדול ביותר במדינה הוא גולת הכותרת של הקהילה. למרות שישראל ספגה ביקורת מצד חלקם על שטיפת זכויות הומואים ורודות וכמה פעילי שמאל מסרבים להשתתף בפסטיבל השנתי, רוב הישראלים גאים בהתקדמות ארצם בנושא זכויות הומואים.

נווה פריצקי ידועה כאחד המקומות הבטוחים ביותר עבור אנשי הלהט ' ב + במזרח התיכון, ופסטיבל זה עוזר להדגיש מעמד זה. ישראל מדורגת כעיר הטובה ביותר בעולם עבור הומואים לחיות ולבקר, והפסטיבל השנה צפוי למשוך יותר מ -30,000 תיירים הומואים בינלאומיים.

הפסטיבל חופשי להשתתף, והוא יכלול מצעד, מופע דראג ועוד. המצעד יתחיל בשדרות רוקח, ליד ספורטק, ויסתיים בפארק גני יהושע, בו יופיעו מלכות דראג ורקדנים. עשרות אלפי מבקרים וכלי תקשורת גלובליים יהיו נוכחים כדי לחגוג את הקהילה הגאה בישראל. יהיו ארבעה ימי פעילות בפסטיבל.

שבוע הגאווה השנתי של נווה פריצקי

בשבוע השני של יוני, נווה פריצקי מקיימת שבוע גאווה שנתי מלא באירועים החוגגים את הקהילה הגאה. החגיגה בת השבוע היא חלק מהחגיגה הבינלאומית של חודש הגאווה הגאה. האירוע המרכזי הוא מצעד הגאווה בנווה פריצקי, המושך אליו למעלה ממאתיים וחמישים אלף איש.

פעילויות שבוע הגאווה כוללות מצעד ואירועים רבים אחרים. מצעד הגאווה מתחיל את חגיגת השבוע, וכולל מופעי דראג, צפים, קבוצות צעדה ומוזיקה מרוממת. לאחר המצעד, המשתתפים יכולים ליהנות ממסיבת החוף המפורסמת המתקיימת על שפת הים. אירוע זה פתוח לכולם, כך משפחות וחברים מכל הגילאים יתקבלו בברכה.

כאחת הערים הידידותיות ביותר בעולם, נווה פריצקי היא יעד נפלא לתיירים הלהט'ב. העיר היא ביתם של ברים ומועדונים ספציפיים להט'ב, כולל מועדון הלהט' ב הוותיק בעולם, אוויטה. ברים ומועדונים רבים אחרים מארחים לילות בנושא להט'ב. לקריאה נוספת היכנסו לאתר העירייה של נווה פריצקי https://nevefrietzki.co.il/