רופאים זקוקים לייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לרופאים

רופאים זקוקים לייעוץ עסקי

לעתים קרובות יש תחרות בין קופות חולים ומרפאות ברפואה. טכנולוגיות ושיטות חדשות משמשות גם ברפואה כדי לאפשר לרופאים להציע טיפולים טובים יותר, בטוחים ויעילים יותר. עליהם להיות מתומחרים, משולבים ומוצגים בפני מטופלים פוטנציאליים.

אפילו הרופא הנודע והמכובד ביותר בתחומו לא יוכל לנהל או להיות בעל חזון כלכלי. עבודתו השוטפת, כמו גם השתתפותו בהכשרה וכנסים, גורמים לכך שהוא אינו מסוגל להקדיש מספיק זמן למרפאה הפרטית או ליצירת האסטרטגיה. מנקודת מבט פיננסית, ישנן שאלות רבות לענות עליהן, כולל האם לקנות ציוד חדש או לא והיכן להשיג מימון. כמו כן, כמה לגבות עבור טיפולים חדשים. האם עדיף שהרופא יעבור את הקורס מאשר לבן זוג?

איזו ייעוץ עסקי יכולים הרופאים לקבל?

שאלות אלה ועוד ניתן לענות על ידי ייעוץ עסקי לרופאים. המרפאה שלך היא עסק שיכול לעשות הכל. יש לו נכסים משמעותיים כגון המוניטין שלך, הַדְרָכָה, צִיוּד, חומרים, וניסיון. נקודת מבט זו מיושמת על כל ההיבטים של התרגול שלך, כולל תמחור, תקשורת עם ספקים, בדיקות מעבדה, הגדלת הכנסות, שיווק ופרסום. אנו מספקים תובנות והמלצות לשיפור היעילות בתחומים רבים, הגדלת יכולות הניהול ועזרה בפיתוח העסקי והאסטרטגי. בשיתוף פעולה הדוק איתך, העבודה נעשית בצורה ברורה ומובנת. אנו מנתחים את הרווחיות שלך ולבצע שינויים במידת הצורך כדי להבטיח כי אתה מסוגל לגדול ולשגשג.

מהו התהליך של ייעוץ עסקי לרופאים?

כאשר אתה נפגש עם המטופל בפעם הראשונה, חשוב להתחיל עם אבחנה. זה יאפשר לנו לקבוע איזו פעילות מתרחשת. כדי שנוכל לתת לך את ה "מרשם" הנכון וכיצד ליישם אותו. עליך לסמוך עלינו לבצע שינויים כדי להגדיל את הרווחיות שלך. אנו לומדים לאט וממליצים על מנת לוודא שאתה יודע על מה היועצים שלנו מדברים.

תחילה אנו סורקים את מצבה הכלכלי של המרפאה. לאחר מכן אנו מתייחסים לפרמטרים רבים. אלה כוללים טיפולים רווחיים פחות או יותר ותמחור נכון. מצב תזרים מזומנים הוא גם שיקול. לאחר מכן אנו ממשיכים לשפר את הניהול הכולל, להגדיל את המכירות והשיווק ולטפל במגבלות החלות על רופאים העוסקים ברפואה. כל אלה משולבים בסופו של דבר לתוכנית העסקית שאנו יוצרים עבורך. זהו העמוד המרכזי בהתייעצות. תוכנית זו נועדה לקבוע את המטרות והיעדים של המרפאה, כאשר הם מתפתחים משלבים קודמים. תכנית זו יכולה לשמש כדי לטפל בבעיות שזוהו בבדיקות הראשוניות. זה עשוי לכלול שינויים באזורי טיפול שאינם כדאיים כלכלית, שינוי טיפול מסוים או שינויים בהיקף הפעילות. תוכנית זו נועדה לעזור לך להגיע ליעדים שלך על ידי הנחייתך בצעדים ברורים ומסודרים.

רופאים זקוקים לא רק לייעוץ, אלא גם להדרכה עסקית שוטפת

רופאים הראו כי קשה להם למצוא זמן הן לפיתוח עסקי וניהול. אנחנו יודעים שזה אפשרי, וזה לא קשה מדי. המטרה שלנו היא לעזור לך להיות מנהל עסקים טוב יותר על ידי עוזר לך להימנע מטעויות, לנהל את הזמן, לגייס עזרה, ולהגדיל את ההצלחה של המרפאה שלך. לחץ הוא המפתח: לא נעזוב את המטופלים שלנו עד שהם יבריאו לחלוטין. אנו נעקוב אחר המרפאה שלך ונוודא שהיא נעה בכיוון הנכון. זה יכול לכלול השוואת המוצר לתוכנית העבודה או השוואת ביצועים פיננסיים עם דוחות כספיים קודמים. אנחנו שומרים אותך על המסלול ולעזור לך להגדיר את המטרות.